omgevingsbewust

Laat jouw organisatie of project tot bloei komen met een vleugje May!

Van strategisch advies tot het realiseren van projecten

Buro May biedt allround communicatieactiviteiten aan. Het maken en uitvoeren van een strategisch communicatieplan voor jouw organisatie, afdeling of project is iets wat wij met veel gedrevenheid, enthousiasme en menselijkheid doen. May werkt omgevingsbewust en met een helikopterview schakelen we eenvoudig tussen perspectieven (klant, inwoner, bestuur, medewerker, organisatie en pers). Daarbij is er altijd oog voor het proces en zetten we een stapje extra om tot constructieve oplossingen en bruikbaar communicatieadvies te komen. May is breed inzetbaar op zowel interne communicatie, externe communicatie, perswoordvoering en diverse (beleids)onderwerpen.

impact maken

Communicatieadvies op maat en concrete resultaten

Heb je tijdelijk versterking nodig binnen jouw team? Of wil je met dat ene project een aantal mooie resultaten behalen? Kom je door alle ad hoc werkzaamheden er niet aan toe om daadwerkelijk impact te maken? Laat ons je helpen! Jouw organisatie, team of project komt tot bloei met de inzet van May. 

divers portfolio

Buro May is breed inzetbaar

Op het gebied van communicatie heeft May jarenlange ervaring binnen de (semi)overheid op diverse niveau’s, van analyse tot strategie en het realiseren van concrete resultaten. Buro May is breed inzetbaar en heeft ervaring met:

  • Diverse (beleids)onderwerpen: sociaal domein (o.a. de decentralisaties in de zorg), ruimtelijk domein (woningbouw, herontwikkelingsprojecten, infrastructuur), economie, vergunningen, toezicht & handhaving en dienstverlening (verbeteren inwoners- en klantcontact).
  • Ontwikkelen & uitvoeren van (strategische) communicatieplannen voor interne & externe doelgroepen
  • Diverse doelgroepen om mee te werken, zoals bestuurders, MT-leden en (beleids)ambtenaren
  • Faciliteren van bijeenkomsten als dagvoorzitter en moderator
  • Merkpositionering en profilering binnen de overheid
  • Ontwikkelen diverse concepten voor campagnes
  • Concern-, beleids- en interne communicatie
  • Perswoordvoering
  • Factor C